dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Dan före dopparedan

Publicerad 2013-12-20 08:20:15 i Allmänt,

24 december kan slänga sig i väggen, jag vill ha min julklapp imorgon. Det är imorgon som är vår julafton, en julafton som också kan sluta i ångest och tårar. Förmodligen. Jag vet precis vad jag vill ha. Jag vet precis vad jag tyvärr kommer att få. Jaha, då är det bara att konstatera att varesig 2012 eller 2013 var vårt år. Snälla 2014 - var human och ge oss en bebis. Det är ALLT jag vill! 

Kommentarer

Postat av: Tove

Publicerad 2013-12-21 21:31:51

Jag känner så igen mig i dina tankar!

Låt 2014 bli ett lyckosamt år för oss alla som går med denna otroliga längtan!

Kram på dig och
God Jul & Gott Nytt År!

Svar: Tack Tove, och jag önskar dig detsamma! God Jul och Gott Nytt år! 2014 är vårt år, eller hur!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela