dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Fantasier

Publicerad 2013-12-20 15:53:06 i Allmänt,

Vet precis vad jag ska göra med ett positivt test.

Jag och min man köper inga julklappar till varandra. Resan i januari får minst sagt "duga". Vi firar inte heller jul ihop, blir så komplicerat med långa avstånd mellan hans och min familj. Och vi har båda en varsin mormor som är ordentligt till åren och som vi vill fira jul med. Valet är svårt - varför vi istället särar på oss. Nåja, ett sidospår.

Iaf, tänker gå upp tidigt på lördag och ta ett test om inte mensen kommit. Och OM (tänk OM) det blir ett positivt test på lördag. Då tänker jag slå in det och ge honom det i julklapp på lördagmorgon.

Åh, tänk om det kunde få hända. Tänk om. Tänk OM. Vilken sjuhelvetes julklapp det skulle bli!
 
Hoppet är det sista som lämnar en..idag känner jag egentligen ingenting, har lite ont i ryggen och lite, lite öm i brösten - men bara när jag själv inspekterar dem. 

Kommentarer

Postat av: Fröken Klänning

Publicerad 2013-12-20 16:21:20

Åh vad jag hoppas att du får göra precis så imorgon!
Kommer att hålla tummarna hela natten!

Svar: :) Känner som sagt i princip ingenting, men är så nyfiken så jag håller på att gå av, med den där vanliga ångestladdade nyfikenheten, som du säkert också är bekant med...;)
Anna

Postat av: Fröken Klänning

Publicerad 2013-12-20 17:15:35

Ja hu vad det det känns igen.
Man vill testa fast inte. Jag kände ju inte dyft, inte så mkt nu heller, så hoppas hoppas!

Postat av: Drommarochlangtan.blogg.se

Publicerad 2013-12-20 19:26:30

Hoppas hoppas hoppas!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela