dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Lucia

Publicerad 2013-12-13 08:14:16 i Allmänt,

Stämningsfullt Luciatåg på svt har avnjutits. Höll på att börja grina, men det gör jag för allt nuförtiden. Fint eller jobbigt. Gråt, gråt, gråt. Men iaf, det var ett fint tåg!

MIssar min lilla brorsdotters luciatåg idag. VIlket grämer mig något. Men jag fixar det inte riktigt. Det är för långt bort för att jag ska orka, speciellt utan bil. Då det är en överhängande risk att träffa på kollegor eller dyl. Det orkar jag bara inte. Lillan får acceptera att hennes faster är sjuk.

Har blandade känslor inför kvällen också, men mer om det senare. Något roligt i samma veva som något extremt jobbigt äger rum. Oj, va egentligen inte meningen att försöka mig på någon "cliff hanger", men, men...

Kommentarer

Postat av: Drommarochlangtan.blogg.se

Publicerad 2013-12-13 17:51:59

Cliffhanger deluxe :) Haha...hoppas du har en fin fredag!

Svar: Haha, det blev en bra fredag - mot alla odds. HAde svår ångest inför det, men det gick bra och var trevligt och kul. Trevlig helg!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela