dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

30 år

Publicerad 2013-07-27 09:31:00 i Hopp,

Negativit test imorse. Skönt. Då finns det fortfarande en möjlighet. Att verkligen slitas mellan hopp och förtvivlan. Igår var jag riktigt, riktigt förbannad och trött på situationen! Idag är jag tillbaka på ok. Tänk vad en liten sketen sticka kan framkalla för känslor!
 
Det vankas trevlig 30-årsfest ikväll! Ser fram emot det. Och reflekterade även över att många av de som kommer på denna fest är lika gamla som jag, och har faktiskt inte heller barn. Ibland känner jag så - att alla har barn. Alla har jättelätt för att få barn. Alla utom vi. Men så är det förstås inte. Ska njuta ikväll - av att inte ha barn och att kunna gå på fest utan stök med barnvakt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela