dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Fest

Publicerad 2013-07-28 11:49:19 i Glädje,

Festen igår var lyckad och trevlig! Härligt häng med fina vänner. Barnlösa mer eller mindre allihop. Undrar om det är av egen vilja eller om fler går igenom liknande? Borde vara öppen med det. Tror jag skulle få fler positiva reaktioner än jag tror. Men det vilar något skamligt över det. Sorgligt. Men hur ska man orka göra detta "misslyckande" officiellt? Nej. Jag suger på den karamellen ett tag till. Pratar av mig hos min fina Anna så länge.

Snart hos min msn igen. Bra. För Stickan var starkare idag. Nästan positiv. Ägglossning imorgon förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela