dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Anar äggvärk

Publicerad 2013-11-30 09:29:48 i Allmänt,

Äggvärk. Nja..vad är det? Kanske ett alldeles nytt begrepp? Eh? 
 
Iaf, jag får för mig att jag känner ömhet och stickningar pga av att äggen växer. Just i detta nu. Det kanske inte stämmer överhuvudtaget. Men tanken är förstås lockande. Därför väljer jag att bestämma mig för att det är just äggvärk. Gick så långt så att jag tog ett ältest imorse. Negativt såklart. Men. Ja. Jag vill ju liksom inte sluta tro att vår 8 millimeters bestämt sig för att växa till sig och kanske en dag fästa och allt det där. 
 
Så nu har jag äggvärk. Punkt. 

Kommentarer

Postat av: Drommarochlangtan.blogg.se

Publicerad 2013-11-30 16:06:57

Klart du har äggvärk! Det är coolt med äggvärk! Jag fattade ju inte första gången, men andra å tredje förstod jag ju att äggen växte... rätt skönt att få "bevis" på det...

Svar: Eller hur! Hoppas de är gigantiska på tisdag! Hoppas, hoppas!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela