dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Fortsatt

Publicerad 2013-11-03 12:14:00 i Allmänt,

Fortsatt negativt på älstickorna, tog en igårkväll för att jag fick för mig att det var något, och en imorse, men negativt, negativt, negativt. Fan också vad trött jag blir på att vänta. Tur att vi ska till läkaren. Han borde kunna se om det ens är något på gång eller om det är ren och skär inbillning hela tiden. Hoppas att jag kan få provera om det är dött lopp i kroppen. Provera och pergotime! Undrar om det är större chans för en vettigare menscykel om man tar dubbel pergotimekur, undrar jag... Ska sätta mig och förbereda noggrant för mötet på tisdag iaf, tusen frågor ska han få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela