dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Guldägg

Publicerad 2013-11-06 06:50:13 i Allmänt,

 
Så kom det, den där förbannat efterlängtade leende gubben. Gubben som min kropp lyckats lura fram alldeles själv, stolt över den. Tack kroppen. Fint att du fungerar ibland. Det ökar mitt hopp!
 
Så hoppas vi då att det är guldägget! Eller hur Jennie!? Men även om det inte är det så är det nu det vänder - och det är jag tacksam för. NU börjar chanserna och möjligheterna igen. Nu är vi med i matchen mot oss själva igen och jag känner att uppförsbacken är i alla fall haft bestigen. Vi har iaf chansen.
 
Hoppas att 2014 fortfarande kan bli vårt år, året när vi äntligen fick bli föräldrar, nu kör vi så det ryker!
 

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2013-11-06 12:37:54

Fantastiskt! Så skönt att du har egen ägglossning! Det här kan bara sluta bra, oavsett om det blir denna månaden, med pergo eller ivf.

Klart det är guldägget!!!

Svar: :)
Anna

Postat av: drommarochlangtan.blogg.se

Publicerad 2013-11-06 19:27:35

Heja guldägget!!! Och heja er, kör så det ryker ;)

Svar: :)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela