dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Pergotime

Publicerad 2013-11-22 15:32:55 i Allmänt,

Jaha - så skulle jag få biverkningar plötsligt av pergotime. Efter att i princip inte ha känt någonting under de första två gångerna i somras, så kräks jag plötsligt denna omgång. Kräktes mycket. Jag som brukar hålla tillbaka in i det längsta när det gäller kräkningar - hatar det. Min kropp har verkligen förändrats, hoppas till det bättre också? Kortare menscykel t.ex. Tänk om vi skulle hinna med tre pergotimeomgångar innan ivf i januari. Det vore ju kalas. Men. Kräkningen var inte uppskattad. Drabbar 1 på 100. Skit.

Kommentarer

Postat av: Drommarochlangtan.blogg.se

Publicerad 2013-11-23 08:34:39

Uh, stackare!!! Jag hatar också att spy...hoppas det var en engångsföreteelse!

Svar: Har varit ok sen dess, så hoppas det var som du säger - en engångsföreteelse.. Har inte riktigt vågat ta pillret än..sista tackolov..men rädd att bli illamående.
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela