dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Två

Publicerad 2013-11-18 08:20:32 i Försöknummer2, Hopp,

Fem veckor. Fem veckors jobb. Sen är det julledigt. Två veckors julledighet åtföljt av två veckors semester. D.v.s. fyra veckors ledigt. En månad. Fantastiskt ska det bli! En tid att vilja stanna i, samtidigt som jag vill att vi ska vara igång med ivf. Trots att vi själva valt att vänta med ivf tills semestern passerat eftersom vi ska vara bortresta. Två pergotime, 2 veckor till flytt, 2 veckors julledigt, 2 veckors semester. Hoppas att det gyllene talet är två för oss. För då borde vi lyckas på försök nummer 2 med pergotime. Vi säger så. 2:an är vår (kan det vara så att det betyder 2 barn också - på samma gång?! Det vore något det - jag skulle bli glad. Håller mina 2 tummar för det). 
 
 

Kommentarer

Postat av: Drommarochlangtan.blogg.se

Publicerad 2013-11-18 17:08:05

Sköööönt med långledigt! Själv får jag nöja mig med två veckor men känns ju hur skönt som helst ändå! Jag tycker att lyckas på försök två och två barn låter toppen, det håller jag tummarna för ;)

Svar: Eller hur, två vore grejer det! Ja, det ska bli fantastiskt skönt! Plus att det känns ordentligt välförtjänt efter detta halvår! :)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela