dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Ångest

Publicerad 2013-10-13 09:22:16 i Ångest,

Har haft någon typ av ångestreaktion under natten. Vet inte om det är en reaktion av barn och magar en hel dag - som har genererar ofantligt mycket känslor under gårdagen och som jag försökt hålla i schack. Förmodligen var jag helt slut. Men har istället knappt sovit inatt. Svårt att somna. När jag väl somnade har jag vaknat i någon slags panik flera ggr. Vad är det som pågår i huvudet egentligen?

Kommentarer

Postat av: Intejag

Publicerad 2013-10-13 11:17:35

Jag har lidit av ångest till och från, och för mig brukade det alltid komma på jobbet, olägligt nog och helt utan förvarning.

Hjärnan lever sitt egna liv.
Hoppas det känns bättre idag och jag tycker du var modig och stark som orkade träffa vännen! :)

Svar: Tack! Jag hoppas att det inte kommer tillbaka lika starkt igen. Det var lite läskigt...
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela