dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Ansträngning

Publicerad 2013-10-07 16:16:28 i Allmänt,

Ansträngningen idag har bestått i att få klart med sjukskrivningen. Klart. Mitt personliga mål är att jobba på torsdag. Jag hoppas jag fixar det. Det jag är mest rädd för är att bryta ihop och börja grina på jobbet. Men jag får försöka stänga in mig om jag känner att det är nära.

I övrigt har jag noppat ögonbrynen, sjuk grej att komma att tänka på nu - men de såg för jävliga ut. Det var skönt att jag ens reflekterade över det. "Friskhetstecken" i guess. Slog på stort och bokade tvättid till imorgon och sopade altanen. Kände när jag gjorde det att jag behöver resa på mig nu. Komma igång med livet igen. Även med sorg i hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela