dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Bloggar

Publicerad 2013-10-07 06:56:00 i Allmänt,

Vaknar 5.30. Ingen anledning. Ska propsa på sjukskrivning några dagar till. Är väl nervös för det antar jag. Vad gör jag annars? Fixar det inte? Behöver några dagar till. Bara några. 
 
Vad gör man om man vaknar 5.30? Man hittar bloggar att läsa. Massor av, för mig, nya bloggar. En skön känsla - ännu fler - vi är verkligen inte ensamma i detta. Samtidigt fruktansvärt ledsen över hur många det är som har det på det här viset. Vissa har försökt och kämpat för att få ett barn i 5-6 år. Skräck. Sorg över deras situation. Förhoppning om att vi inte kommer hamna där. Försöka förstå att vi mycket väl också skulle kunna hamna där - att måla fan på väggen? Kanske? Men jag antar att jag mentalt börjar försöka förstå att det här kanske bara är en början på en massa skit vi har framför oss. Vem vet? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela