dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Böcker

Publicerad 2013-10-16 14:45:07 i Allmänt,

Adlibris: 
Missfall, 2 böcker och 2 häften. Båda häftena har jag fått med mig från sjukhuset. 
Ofrivillig barnlöshet, 2 böcker. 
 
Bokus: 
Missfall, 4 böcker (två av dem samma som adlibris) och 2 häften (samma som adlibris)
Ofrivillig barnlöshet, 2 böcker - ena samma som adlibris
 
Skandal med så lite litteratur inom området. Skandal. Man kanske skulle ta och skriva ett par böcker?! 

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2013-10-16 19:59:20

Läs allt du kan av Alan E Beer, du har säkert redan klickat hem "bibeln" -
Is your body babyfriendly. Hjälpte mig att bli lite klokare.

Efter 5 MA och en del kemiska graviditeter föddes 2011 vår son. Behandlades med innohep från plus till 38+. Vul varannan vecka tom v 12 därefter UL en gång i månaden. Hade tur som fick en läkare som är insatt och forskar på kvinnor med upprepade missfall!

Tänker på dig och håller tummarna!

Svar: Tack för tipset! Var inte medveten om denne man!
Grattis till er son, härligt att höra att det kan lösa sig. Tacksam för dina tummar och tanke! Även om det är sorgligt att så många kämpar är det skönt att inte vara ensam!
Anna

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-10-17 09:44:55

Hej!
Ville bara sända dig en kram samt meddela att jag bytt namn på min blogg =).
Innan va det nattstad.se/linnea83 men nu är min nya adress http://www.nattstad.se/drommenomettbarn
Kram Hanna

Svar: Tack för både kram och bloggbyte! Kram tillbaka!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela