dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Fysiskt

Publicerad 2013-10-04 13:47:00 i Missfall,

Efter skrapningen igår mår jag fysiskt bra. Kroppen känns tom, det känns konstigt tomt. Men det konstigt tomma är väl mer psykiskt. Så jag får nöja mig med beskrivningen "tomt" om jag nu ska prata fysik. I det hela stora känns det bra. Och jag hoppas att det är så bra i kroppen som det känns. Att allt är ute. Att kroppen nu fattar att jag inte är gravid. Och att den vill återställa sig - och gärna vill bli gravid igen. 
 
Blödningar har jag nästan inga alls. Om jag ska vara detaljrik så skulle jag beskriva det som bruna större flytningar. Men egentligen inga blödningar. Bruna spottings kanske är rätt benämning. Jag hoppas att det fortsätter så, och inte blir till en massa blödningar. Vore ju guld om det kunde ge sig om någon vecka. Vi får se?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela