dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Käftsmäll

Publicerad 2013-10-08 13:32:00 i Ångest,

Kände precis att jag började vända på saker. Började hoppas och tro lite igen. Beställde nya tester på billigatester.com för att börja kontrollera när min kropp vill sluta tro att den är gravid. Mailade ivf-kliniken. Hörde mig för om insemination. Började lite, lite. 
 
Då ringer min man. Hans bästa kompis är gravid med sin tjej. I v13 förstås. Där vi skulle ha varit. De ska ha den 15 april, vi skulle ha haft den 19 april. Ångesten griper tag i en direkt. tillbaka. Kullkastad. 
 
Ebbaspotatisar - bloggare - sa en gång när jag var riktigt bitter. "Tur att barnen inte tar slut". Försöket tänka på det nu. De tar inte slut, de tar inte slut...men var fan är de? Våra fruktansvärt efterlängtade bebisar!? 
 
Nyårslöftet känns som bortblåst. Hur ska jag inte kunna bry mig om vad andra gör, när allt de gör är att skaffa fina friska ungar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela