dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

KBT

Publicerad 2013-10-02 09:27:00 i Missfall, Sorg,

Kan KBT vara något? Vet inte, mailat en klinik idag och kollat priser och hur det går till. Vi får se?

Hemma fortfarande. Måndag - en av mitt livs värsta dagar. Tisdag - gråt, gråt, gråt. Onsdag - nu ska jag ta mig igenom en till. Imorgon skrapning. Kommer det kännas bättre när den är utskrapad? Vårt lilla liv. Eller kommer det bli ännu värre? Så definitivt. Hur länge får man vara hemma? Jag orkar inte ens tänka på att jag ska jobba. Hur fan ska jag kunna bry mig om jobbet? Får ångest av att tänka på det också. Är man svag då - om man inte orkar jobba? Har aldrig varit sjukskriven i hela mitt liv. Kanske en vecka någon gång om jag har haft influensa eller något. Men aldrig annars. Man måste tydligen ha läkarintyg från nästa vecka. Hur gör man, hur får man det?

Värst är att vakna, då väller allting över en igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela