dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Klart

Publicerad 2013-10-10 22:16:00 i Hopp,

Klarat mig igenom en hel dag med jobb och övriga bestyr. Känns bra. Det kan jag lova att jag inte trodde för en vecka sen. Inte alls. Vi ska ta oss igenom det här. Sluta blöda. Om ingen äl kommer pergotime inom ett par månader. Annars ivf. Jag ska tamejfan bli på smällen 2014. Tamejfan!
 
Undrar var mina böcker är? 1-2 dagar sa adlibris. Adlibris tycks inte kunna hålla detta. 
 

Kommentarer

Postat av: Fröken Klänning

Publicerad 2013-10-11 06:31:35

Vet att jag kände så med, hur ska jag ens kunna andas imorgon ungefär. Fast det gick konstigt nog. Jag tänker fortfarande på det en liten sväng nästan varje dag, men blir mindre ledsen nu. Ibland läser man om de som liksom bara, upp på hästen igen och inte alls verkar bli påverkade. Fast det kanske hänger ihop med tiden som man försökt, vad vet jag.

Vilka böcker har du beställt? Jag har köpt Vänta på barn, väldigt informativ och rak fakta om fertilitet och behandlingar, skönt med lite sållad och kollad information bland allt man googlar hela tiden.

Svar: "En bok om ofrivillig barnlöshet" och "Missfall - med rätt att sörja". Två chansningar. Men tyckte jag var värd det. Skulle du rekommendera din bok?
Anna

Postat av: Fröken Klänning

Publicerad 2013-10-12 17:44:37

Ja det tycker jag nog att jag kan, den är väldigt informativt och beskrivande. Den tar upp olika anledningar till barnlöshet, hur det funkar (eller inte i kroppen) vilka behandlingar som är möjliga och hur de fungerar.

Hur verkar dina? Så att de anlänt :-)

Svar: Jag vet inte riktigt än, ska bekanta mig med dem imorgon. Bra dock att veta att din var bra om mina inte motsvarar förväntningarna! Bokrecensioner kommer!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela