dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Kuratorn

Publicerad 2013-10-09 14:28:34 i Allmänt,

Känner mig helt ok idag. Sovit bra. Jobbat några timmar på förmiddagen. Ska träffa kuratorn - vet inte ens om jag behöver längre? Men tänkte ge henne en chans och gå hit och se hur det känns. 
 
Jag hoppas och tror att det håller på att vända nu. Även om, som intejaginte sa, sorgen är randig. Skräckdagar kommer komma tillbaka. Den ena svart. Den andra vit. Idag har jag en vit dag. och nu ska jag försöka gotta mig i att det iaf känns ok. 

Kommentarer

Postat av: Intejag

Publicerad 2013-10-10 12:59:29

Hur gick det hos kuratorn?
Var hon bättre denna gång eller kändes det lika fel som förra gången?

Svar: Det kändes mycket bättre! Faktiskt, jag kanske var hård mot henne, eller så är det en person man behöver lära sig förstå först? Jag vet inte? Men tyckte det var skönt denna gång iaf! :)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela