dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Oktober

Publicerad 2013-10-30 08:26:00 i Allmänt,

Oktober har varit ett av mitt livs absolut värsta månader. Är SÅ glad att den äntligen snart, snart är slut. Även om jag inte var ett oktoberfan innan 2013 så är det ingenting mot vad jag ogillar månaden nu. Nästan hatar den. Är det ett starkt ord i sammanhanget? Nej. 
 
Nu är det en vecka kvar till läkarbesöket. Jag kanske borde tona ner förväntningarna för att inte bli besviken. Men jag kan inte låta bli att tro att det iaf borde föra med sig något bra. Att kroppen har återhämtat sig åtminstone. Att den är på rull och mår bra - har läkt. Även om jag inte läkt själsligt. Det kommer jag nog aldrig göra helt iofs. 7 dagar kvar. 2 dagar kvar på äckliga oktober. 

Kommentarer

Postat av: Axsson

Publicerad 2013-10-30 09:04:10

Har läst din blogg ett tag men inte riktigt vetat vad jag ska skriva då det inte finns ord stora nog för att lindra något av det du går igenom.

Hoppas att besöket för något positivt med sig! :)

Svar: Tack, den kommentaren värmer! :) Det hoppas jag också!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela