dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Packar

Publicerad 2013-10-19 13:52:26 i Allmänt,

Så var det dags att lämna svärmors hem, eftersom hon kommer hem idag. Tillbaka till makens bror för sex veckors till leverne i ikea kassar och väskor. Duktigt trött på detta nu. Men sen får vi äntligen packa upp i VÅRT hem. Har vi lite tur så kanske vi t.o.m. är gravida om sex veckor också. Är jag en dumt överpositiv person när jag säger så? Förmodligen. Men jag tror jag är positiv idag för att det nu närmar sig 24 timmar sen det kom någon blödning. Vågar knappt skriva det - för då drar det väl igång igen. Men jag hoppas verkligen att det var sista igår. Pågår det fortfarande på måndag så blir det ett besök hos gyn. För nu får det tamejfan vara slut på blödandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela