dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Sjukgymnast och barnmorska

Publicerad 2013-10-02 11:23:00 i Missfall, Sorg,

Avbokat tid hos sjukgymnasten. Ringde barnmorskan och trodde jag skulle få prata in på telefonsvarare för avbokning av tid hos henne och tid hos ultraljudet. Hon svarade. Hon sa att hon hade tänkt ringa mig och kolla av och höra hur vi mår. Vi. Gillar det. Fick ångest och började gråta när hon svarade. Men i slutändan var det ganska skönt att prata lite. Hon sa att vi skulle se till att prata med läkaren imorgon efter operationen. Se till att ha en plan för vad som händer nu. Hon vet ju hur lång tid det tog att komma hit. Så hon förstod väl även hur viktigt det är för oss att ha en plan. Annars skulle jag ringa henne om jag inte var nöjd med svar från läkare så skulle hon ta tag i det sa hon. Plus att jag var välkommen dit och prata med henne om jag ville. Kändes bra. Även om jag grät mig igenom hela samtalet. När tar tårarna slut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela