dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Träning

Publicerad 2013-10-07 08:03:57 i Allmänt,

Om det vill sluta "blöda" innan helgen passerat så ska jag gå loss på träning nästa vecka. 
1. Mer otränad än jag är nu har jag inte varit på länge. 
2. Jag SKA bli gravid igen snart, bra att vara förberedd och kanske ha en starkare rygg denna gång. 
3. Jag måste skingra tankarna! Desperat. Jag måste ta mig ur det här. Måste börja tänka framåt - på bra saker. Måste. Måste. Måste. 

Kommentarer

Postat av: Intejag

Publicerad 2013-10-07 10:06:32

Tror att det är bra att du kommer igång med träning när du känner dig redo. Jag slutade träna mellan mitt första till tredje, och det ångrar jag.

För jag mådde mycket bättre sen när jag kom igång med träningen, tankarna skingrades och blev klarare. Men som sagt, det är ju så olika för alla.

Svar: Ska ge det en ärlig chans så snart jag slutar blöda. Men det är peppande att du säger att det gav resultat för dig.
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela