dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Transportsträcka

Publicerad 2013-10-16 10:05:11 i Allmänt,

Oktober och november känns som en lång transportsträcka! Jag vill komma igång med att försöka igen! Jag vill komma igång nu! Men det blöder fortfarande. Tröstar mig med att möjligheterna iaf plötsligt är många igen. Då och då suger ångesten tag i mig igen - "tänk om det inte löser sig, tänk om det inte fungerar".

Det är även en transportsträcka i att komma i ordning i det vanliga livet igen. Jag vill flytta! Vill fixa med mina saker. Bygga bo och göra vårt nya hem till en mysig plats. Trött på Ikeakassar och lådor som det måste letas i ibland.

Oktober och november 2013 kommer gå till historien som skitmånader av trandportsträckskaraktär. Vill ha december! Vill va gravid igen!

Otålig är mitt mellannamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela