dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Tvillingar

Publicerad 2013-10-25 07:43:49 i Allmänt,

Hela helgen ska jag "utsätta" mig för tvillingar, fyramånaders. Förhoppningsvis går det bra, för det är långt hem. Deras mamma är väl införstådd med allt. Vilket känns bra. Jag hoppas kunna ha mysigt och njuta, och att hon fortfarande är en person som ger energi - inte tar. 
 
Det var faktiskt dessutom skitjobbigt att gå och handla bebissaker (presenter) till dem. Snurra runt på barnavdelningen och dessutom träffa en gammal kollega som käckt frågade om jag hade "börjat bunkra för något speciellt" *hint, hint* "håll käften din ignoranta kärringjävel" vill man skrika då. Fast det gör man inte. En dag ska jag samla mod och göra något sånt. Stå upp för mig själv och alla ofrivilligt barnlösa. En dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela