dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Varför?

Publicerad 2013-10-14 13:31:00 i Allmänt,

Varför slutar det inte blöda? 
Varför har jag mensvärk?
Varför kan ingen bara kasta på mig mediciner som löser alltihopa? 
Varför kan jag inte ha en normal 28-dagars cykel?
Varför tog det sån jävla tid att bli gravid - som sen ändå bara slutar i missfall? 
Varför kan vi åtminstone inte slippa missfall efter det här hemska året?
Varför? Varför? Varför? 
 
Jag är så jävla trött och frustrerad idag. Vill bara gråta och skita i alltihop. Allra minst vill jag sitta på jobbet och syssla med totalt irrelevanta saker när tankarna bara går till missfall, blod och ofrivillig barnlöshet. 
 

Kommentarer

Postat av: Intejag

Publicerad 2013-10-15 09:32:01

Ja, tänk om man kunde få ett vettigt svar på någon av frågorna, det hade känts skönt :)

Svar: Verkligen!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela