dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

En ledig fredag

Publicerad 2013-09-10 08:03:17 i Allmänt,

Det enda jag ser fram emot just nu är helgerna. Är fruktansvärt trött - konstaterar, gnäller inte - och vill bara att det ska bli april, alt. nöjer jag mig med helgerna däremellan. Den kommande fredagen är en speciell fredag. Ledig. Weekend med två av mina bästa vänner. Fantastiskt härligt ska det bli. Den ena vet inte. Ska bli kul att berätta för henne. Kommet dock resultera i att hon kommer få dricka vin hela helgen själv eftersom vi båda andra är gravida. Men jag tror inte hon misstycker. Hon är delvis med på noterna kring vår vilja det det senaste året.

Vecka 9. Imorgon dags för barnmorska. Blodprover etc. om jag förstått det hela rätt. Måtte vårt hallon vilja stanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela