dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Namn?

Publicerad 2013-09-25 15:56:05 i Allmänt,

Jag vet. Jag låter tanken skena ordentligt. Jag är bara i vecka 11. Jag vet. Men man måste ju få drömma en liten, liten stund iaf. Nu när det äntligen vänder och blir lycka. Nellie vill vi nog båda att en eventuell dotter ska heta. Eller möjligen Matilde, kanske Matilda. Pojknamn är vi inte lika överens om. Det är till och med så att vi inte har några vettiga förslag egentligen. Ingen av oss. De som har florerat lite hastigt förbi är Oliver, Viktor och Cesar. Min man är ursprungligen från ett spansktalande land, han och hans familj talar spanska, så det måste fungera på spanska. Det är vår främsta prio: på spanska, svenska och helst också engelska. Förslag på pojknamn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela