dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Ryggen

Publicerad 2013-09-28 06:49:00 i Allmänt,

Ryggen blir bara värre. Barnmorskan orolig för det. Jag orolig för det. Mannen masserar ryggen - en positiv bit. Lite för tidigt för sådana problem. Inte bra. Började med vattengympa i tisdags. Bokade tid hos sjukgymnast igår -17e ska jag dit. Måtte det hjälpa. Jag kan ju inte gå runt och ha så här ont i ryggen i 7 månader till. I-landsproblem visserligen. Jag klagar inte. Återigen - packa ner mig i en säng i 7 månader och jag tar det. Alla dagar i veckan! Men det vore ju bra om jag är funktionell en liten stund till. Av ekonomiska skäl - uppenbarligen. Av flyttskäl. Ja av många skäl förstås! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela