dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Skämt

Publicerad 2013-09-30 18:06:31 i Missfall, Sorg,

Känns som ett stort jävla skämt. En riktigt jävla dåligt ett. Jag förstår inte hur allt kunde vända till detta? Hur 1,5 års försök, plötsliga glädje som höll i 8 veckor för att sedan bytas ut till det här. Det känns inte rättvist. Inte ett dugg jävla rättvist. Är då arg, ledsen och har sån ångest att jag inte vet var jag ska ta vägen? Är det inte meningen att vi ska få bli föräldrar? Va fan händer? 
 
Tillbaka i det där svarta hålet jag befann mig i för knappt ett år sen. Jag kan inte ta in att det har hänt. Jag vill inte. Vi är tillbaka på jag och han. Lycka kan ryckas ifrån en förbannat fort. 

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2013-09-30 19:36:45

Blir så väldigt berörd och ledsen, jag kan inte ens föreställa mig hur det känns för dig.

Jag känner inte dig egentligen, men jag vill ändå att du ska veta att du kan prata med mig när du vill, om vad som helst! Beklagar så oerhört mycket. Skänker mina tankar till Er. Stor kram. Även om det inte hjälper ett skit just nu :(

Svar: Tack Jennie, tankar och kramar värmer.trots allt. Men det här svarta hålet är svårt att ta sig upp ur just nu.
dujaghanvi.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela