dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Söndagen

Publicerad 2013-09-05 20:10:22 i Allmänt,

Söndagen närmar sig och vi är mer peppade än någonsin inför sex visningar som vi hoppas kan leda oss till ett nytt hem. Nu jävlar! Vi trivs i vårt lilla kollektiv. Men är i behov av lite privatliv. Tur att vi nu får en månads kollektivpaus då vi får låna ett annat boende. Under den månaden hoppas vi iaf att det är löst, om än iaf ett framtida inflyttningsdatum. Så man vet när det är slut på "flackandet". Jag gnäller inte, jag känner inte att jag kan klaga på ett jävla skit nu när jag är gravid - för att jag är så nöjd över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela