dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Tidig otta

Publicerad 2014-04-05 06:31:27 i Allmänt, Glädje, Graviditet, oro,

Somnade fortare än fortast igår. Ett myket roligt fredagssällskap. Eller inte. Men å andra sidan är jag ett mycket roligt morgonsällskap, eller iaf ett mycket tidigt morgonsällskap... För visst vaknar jag klarvaken halv sex en lördag när det är meningen att man ska sova ut. Jo så är det!  Men jag gillar tidiga morgonar, så inte mig emot. Men hade gärna sovit till 7.30 iaf..gnäll, gnäll ;) Synd bara att Nyhetsmorgon inte startar förrän 8:00...

Känner inte av något direkt i brösten nu när jag vaknar. Något jag aldrig tycks kunna sluta oroa mig för. Hoppas att det tilltar igen under dagen. Vecka 10 (9+2) känns ju jättebra. Men. Vi har trott oss vara här förut och fått en käftsmäll, så självklart är det svårt att lita på och/eller riktigt ta till sig. Törs inte riktigt. Jag undrar om det blir bättre i vecka 13 eller om det bara är jag som tror det just nu? Längtar så efter att få slappna av och njuta lite!!

Idag blir det lite outletshopping samt bio med ett av mina brorsbarn. En fantastisk liten människa som noga valt ut film och ska få gå på McDonalds innan (vad är det med barn och McDonalds?). Mysigt att rå om denna härliga sexåring för mig själv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela