dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Vecka 12 (11+0)

Publicerad 2014-04-17 08:43:50 i Graviditet,

Känns verkligen som en evighet sen vi såg liten på skärmen. Tittar på fotot emellanåt och har svårt för att förstå att den där lille ligger i min mage. Min?!

Efter igår känns det lite bättre. Vågar tro lite igen. Men vet att jag kommer ha en dipp i början av nästa vecka, precis innan. För då kommer kroppen gå tillbaka i självförsvar igen. Helt övertygad. Men jag accepterar det och försöker hantera det när det kommer. Om en vecka vet vi iaf. Skönt.

Jobb och sen direkt på en tripp mot föräldrar. Ska bli skönt att komma hem, gå i pyjamas, få god mat och äta godis.

Glad Påsk till er alla!

Kommentarer

Postat av: Intesomvitankt

Publicerad 2014-04-17 09:34:53

Så är det precis för mig också. Precis innan vul så är man helt inställd på att det är kört. Tvärsäker. Sjukt hur man fungerar. Hoppas ni får en trevlig påsk. :)

Svar: Säkert för att försöka försvara sig själv..knäpp man är ;) tur att man inte är ensam iaf.. Tack detsamma!!
Anna

Postat av: Emelie - min längtan efter dig

Publicerad 2014-04-17 18:11:13

Kan inte ens förstå vad du gått igenom tidigare, lider med dig ingen ska behöva förlora sitt barn! Men jag känner på mig att detta kommer att gå bra, men förstår att du är orolig! Skickar en påsk kram!

Svar: Tack snälla du, här kommer en påskkram tillbaka! :)
Anna

Postat av: sara

Publicerad 2014-04-17 19:01:17

Glad påsk!

Svar: Tack detsamma!
Anna

Postat av: Frida

Publicerad 2014-04-17 19:34:57

Det är helt normalt att oroa sig och fundera mycket kring allt som har med liten att göra.. Man är så skör och rädd för att mista det som man så länge har drömt om! <3
Jag önskar er en härlig påsk och att dagarna kommer rusa iväg så att det snart blir den 23:e!
Två dagar efter är de vår tur och jag håller tummar och tår för att båda våra små frön mår bra! :)

Svar: Tack Frida, känns skönt. Kanske är jag normal?!;) Jobbigt bara när det tar över. Hoppas du också får en jättefin påsk! Så ställer vi in oss på fina resultat på onsdag och fredag nästa vecka! För att inte tala om vårt datum den 5e november! :)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela