dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Förlossningen

Publicerad 2014-08-18 21:23:52 i Graviditet,

Nu åker vi in till förlossningen. Inte riktigt så här jag föreställde mig första mötet.. Men nu vill jag bara se att hon mår bra. Min man är alldeles lugn. Tackar honom innerligt för det, min klippa. Men nu är jag orolig efter en liter saft och en timmes vila utan reaktion från lillan. Efter ordination från barnmorskorna på förlossningen. 

Kommentarer

Postat av: Intesomvitankt

Publicerad 2014-08-18 21:34:02

Bra att ni åker in så att du kan känna dig lugn. Vårt första möte blev ju i v 23 men precis som du säger så skulle man aldrig förlåta sig själv om man suttit hemma bara. Hoppas allt går bra! Det tror jag! Kram'

Postat av: Therese

Publicerad 2014-08-18 21:41:09

Man ska alltid lita på sin känsla, hoppas och tror allt kommer gå fint för er.

Svar: Tack snälla du för stöd. Vi är här nu och väntar.
Anna

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-08-18 21:52:09

Håller tummarna att allt är bra med lillan<3

Svar: Tack, allt bra med henne. Men läskigt..
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela