dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Slut

Publicerad 2014-08-03 20:44:47 i Graviditet,

Det är helt enkelt för varmt för att vara gravid nu. Det är helt enkelt för varmt för alla stackars svenskar som är van vid en och annan regnskur i en 20-25 gradig värme - om mam har tur.. Men nu! Nu är det för varmt. Och jag är alldeles slut! Foglossningen fram har eskalerat och jag kan inte riktigt gå, sitta eller ligga bekvämt. Och då är det tre månader kvar. Tre. Wtf! Hur ska detta gå? 

Japp. Jag klagar. Men jag älskar det samtidigt. Älskar henne, när hon rör sig och att jag äntligen får uppleva allt det här. Som jag vet inte alla får vara med om. Tacksamhet! Men ibland är det bara lite tyngre än andra dagar. Lite tyngre och lite varmare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela