dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Spjälsäng

Publicerad 2014-08-07 21:27:36 i Graviditet,

Idag har vi blivit med spjälsäng. Ink. kudde, täcke och lakan. Det är inte jättemycket som fattas nu. Det stora är egentligen bilskydd. Helt galet. Massa bebissaker, nu fattas nästan bara bebis. Bebis har för övrigt haft fest i min mage idag. Verkligen en ordentlig ravefest. De knuffades och stökades åt alla håll och kanter på samma gång när jag satt på jobbet. Smålog för mig själv, nöjd över min upplevelse, men lite ledsen över att maken missade det.
 
Nåja, förhoppningsvis bjuder hon in till fler fester snart.
 
Helgen är nära. Känns bra. Välbehövligt.

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2014-08-07 22:21:00

Härligt!! Ska ni montera ihop den nu? Jag kan säga att jag varit ut och handlat "det sista" ungefär sjuttioelva gånger nu 😣 Kommer alltid på något i efterhand! Haha.. Men i morgon måste det bli sista svängen 😉 Sen orkar jag inget mer (jo det gör jag).

Kul att lillan har party i magen! Har du provat spela musik för henne?

Svar: Ja vi har faktiskt redan monterat den..;) kändes lite konstigt. Men vi har ingen plats i vårt källarförråd, eller för en så stor kartong i lägenheten. Så frågan var om vi skulle titta på en kartong eller säng - valet föll på sängen ;) Vi provade lite igår med musik, när vi höll på och skämta om att hon gillar fest. Men ingen större reaktion..inte mer än vanligt iaf. Men vi ska fortsätta med det och se vad dom händer! Går Signe igång på det? "Det sista"..;) ja men det är ju då mysigt att handla åt dem. Nu är det verkligen inte långt kvar till hon kommer - åh så härligt för er!!!
Anna

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-08-07 23:25:06

Åh så mysigt med spjälsäng och allt :) längtar tills vi ska sätta ihop vår :) (har en från när jag var liten i förrådet)

Svar: Ja mysigt är det! En konstig känsla att vakna upp idag och titta på den! Men härligt förstås ❤️
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela