dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

2014

Publicerad 2014-12-31 09:32:02 i Kärlek, Lycka, Tacksamhet,

2014. Det började som det värsta året någonsin. Med ett missfall i bagaget och en depression som följd, i kombo med vantrivsel på jobbet, så blev jag sjukskriven för utbrändhet för första gången i mitt liv, förhoppningsvis också sista gången. 

Dock hade vi en fantastisk resa till Kuba som plåster på såren i början av året. På självaste Alla hjärtans dag fick vi sen slutligen sätta in vårt lilla guldembryo som resulterade i plus på stickan i mars och vår lilla drömtjej i november, tacksam är bara förnamnet! 

Vi har dessutom flyttat, något vi dragit ut på under många år - vilket visat sig vara ett fantastiskt beslut. Vi har även båda fått nya jobb som känns bra och som vi trivs på, jag inom samma företag men med nya bättre förutsättningar en det jobb jag sjukskrevs från i januari. 

2014 såg ut att gå illa, men det vände och blev det bästa året jag någonsin haft! Vi är äntligen föräldrar ❤️ Det är det enda som spelar någon roll! 

Hoppas nu att 2015 kan bli hälften så bra, så blir jag nöjd! Önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År! Tänker på er som fortfarande kämpar, och hoppas att 2015 blir ert år! Och glädjs med alla er som äntligen fått den största gåvan av dem alla! 

Kommentarer

Postat av: Votivi filii

Publicerad 2014-12-31 11:53:54

Känner igen det där med att 2014 började som det absolut värsta året i mitt liv, men det vände och avslutas som ett av det bästa åren istället. Gott nytt år på dig med!

Tänk att vi ska få fira tolvslaget med våra små novembertjejer hos oss.
Kram

Svar: Ja det är fantastiskt! November är för alltid den bästa månaden! Ta hand om er, gott nytt år och stor kram!
Anna

Postat av: kmp

Publicerad 2014-12-31 16:13:00

Solskenshistoria!

Svar: :)
Anna

Postat av: Sandra

Publicerad 2015-01-01 01:37:43

Verkligen en solskenshistoria. Såå glad för er skull. Fint och peppande skrivet. 2015 känns som ett toppen år redan :)
God fortsättning och många kramar

Svar: Tack snälla du! Stor kram och gott nytt år till dig!
Anna

Postat av: Drommarochlangtan

Publicerad 2015-01-01 10:03:29

Gott nytt år! Det blev verkligen ett fantastiskt år, vårt fantastiska 2014 tjuvstartade ju redan 2013 :)

Svar: Ja det gjorde det ja! Härligt, gott nytt år!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela