dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Fan, fan, fan

Publicerad 2014-02-10 20:11:00 i IVF,

Läste instruktionerna från kliniken för användandet av Ovitrelle 70 ggr. Minst. Ändå lyckades jag dra ut nålen ur magen innan det gått 10 sekunder. Det står klart och tydligt att man ska låta den sitta i minst 10 sekunder. Hur kan jag glömma detta? Var så fokuserad på att ta den prick kl. 20.00 att jag liksom bara ville få det överstökat. 
 
Vad händer nu, är detta på något sätt avgörande? Eller är jag överdrivet dramatisk?
 
*Ångest*

Kommentarer

Postat av: KMP

Publicerad 2014-02-10 23:33:02

Vi höll den inne i kanske 5 sek. Jag tror inte det är någon fara. Man sprutar ju in en MASSA vätska och kanske missar en liten droppe, men vad spelar det för roll? Vi gjorde i vilket fall som helst likadant, du o jag!

Svar: Jag hoppas det gick bra, gjorde bort mig lite ytterligare igår..inlägg om det kommer. Så jag måste ringa kliniken idag och kolla. Men tack för lugnandet om att ni gjort på samma sätt!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela