dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Ruvardag 3

Publicerad 2014-02-17 08:36:07 i IVF,

Hämtat mig lite från depressionsslängen igår. Men känner mig fortfarande föga positiv.
 
Fortsatt öm i brösten och inväntar uppringning från ivf-kliniken. Vill veta om vi kan få information om antalet eventuellt frysta ägg, så att man kan börja ställa in sig på nytt ET eller har turen att få prova med FET nästa försök. Eller tur och tur? Jag har ingen aning om hur det är - kanske blir hormoner hit och dit iaf. Men ja, då kan jag ställa in mig på fortsättningen iaf.
 
Sen undrar jag - ni som upplevt en överstimulering, hur ter sig den? Vet inte om jag överanalyserar men känner mig så fruktansvärt uppblåst att jag är orolig för att något sådant kan vara på gång. Fick också en släng av illamående tidigt imorse, så jag funderar på om en överstimulering kan ge illamående. Eller känner man verkligen om man blir överstimulerad? Passar på att prata med kliniken om detta också. 
 
Det fina är att jag har fått bra besked på jobbet. Det lyfter lite. Är som sagt fortsatt sjukskriven, men - ja, det kanske vänder på en front iaf. Vi får se? Spännande om inte annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela