dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Ruvardag 9

Publicerad 2014-02-23 09:17:16 i IVF,

Händer inte mycket, förutom att en till bebis kommit till världen. Vi skrattar glatt utåt och gråter inombords över att det aldrig blir vår tur. 
 
Ont i brösten, och de är större än störst. Rotat fram den enda storlek-större-bh:n jag äger, som passade bra vid graviditeten i höstas. Jäkla Lutinus. Hade en smärre mensvärkattack igårkväll, men det passerade. Och jag hoppas naturligtvis att det är vår lilla rackare som bara bor in sig lite. 
 
I övrigt pågår ett renoveringsprojekt här hemma, en vägg har försvunnit och dammet la sig över lägenheten igår. Nu på morgonen har jag dammsugt och skurat för femte gången, men känns fortfarande inte rent.. Herregud, men det kommer bli riktigt, riktigt bra tror vi. Så det vore bra om detta kunde uppta min fullständiga uppmärksamhet någon vecka sådär. 
 
Imorgon firar vi tvåsiffrigt ruvardagantal - får man kalla det "att fira"? Jo, men jag bestämmer mig nog för att vi firar detta. En liten milstople. 

Kommentarer

Postat av: frideborgs

Publicerad 2014-02-23 18:07:30

Massa pepp, låter ju lovande det här : )

Svar: :) Hoppas det...
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela