dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Sömnissues

Publicerad 2014-02-21 04:01:57 i Allmänt,

Varje natt denna vecka har jag vaknat mitt i natten och haft svårt att somna om. Irriterande. Går jag och lägger mig för tidigt? Men jag är så trött på kvällarna, att det är det enda jag vill. Knepigt att så lite under en dag kan göra en så trött. Visserligen blir det alltid en långpromenad på någon timme eller två - det kanske är det?

Har ni Sveriges radio appen? Om inte - skaffa! Finns så många bra dokumentärer på den! Både livsöden och mer historiska händelser eller mordgåtor! Med en intressant dokumentär kan jag vara ute och knata runt i timmar!

Kommentarer

Postat av: Synderskan

Publicerad 2014-02-21 11:56:17

Jag brukar lyssna på poddar genom SR-appen när jag kör mina långdistanspass, det är jättebra koncentration och jag springer alltid lagom fort. Musik kan ju peppa en för mycket tycker jag. Jag brukar lyssna på "Verkligheten" i P3.
Kram

Svar: Ska kolla (eller lyssna kanske;) in den också, "Verkligheten" - tack för tipset! kram
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela