dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Mens

Publicerad 2014-01-19 21:44:33 i Allmänt,

Skulle bli förvånad om mensen dröjer till fredag. Har haft en sån inihelvetes mensvärk idag. Gissningsvis imorgon eller tisdag - absolut senast onsdag. För första gången riktigt LÄNGTAR jag dit. Jag längtar efter att få trycka sprutor i min egen mage. Längtar, längtar, längtar! Nu jävlar ska jag bli på smällen! Och hur många får se sina ägg/spermier innan befruktning och när de sen återinförs? Eller det är iaf min förhoppning att vi får göra. Det ska jag stoltsera med sen. Att jag såg mitt barn lååångt före dig som "det gick på första försöket" för.. (en viss dryghet ligger det i meningen inom situationstecken. En viss dryghet. 

Kommentarer

Postat av: KMP

Publicerad 2014-01-19 23:29:00

Jag längtar också varje kväll efter min spruta!

Svar: :) Det blir väl så - äntligen kommer man någon vart!
Anna

Postat av: Fröken Klänning

Publicerad 2014-01-20 06:04:34

Du får se dem direkt OCH så får ni lyckas på det här första försöket!

Svar: Det låter helt perfekt!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela