dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Sömnlös

Publicerad 2014-01-25 02:51:00 i Allmänt,

Mitt i natten. Ligger vaken. Mannen snusar bredvid mig - ett rogivande ljud som får mig att må bra. Men kan trots det inte sova. (När han börjar snarka blir det värre ;) 
 
Har haft mensvärk till och från under dagen. Haft underliga - något färgade flytningar - men ingen mens, eller spottings. Vet inte vad det är? Tänker att min lutefas - som varit det enda frekventa (12 dagar) - plötsligt har ändrats. Eller ännu värre - mensen dyker inte upp alls nu när ivf står på spel. Eller det kanske det inte ens gör iaf iofs.. 
 
Jag vet vet inte vad jag ska tro? Jag vill bara få sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela