dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Hjärtljud

Publicerad 2014-07-26 00:15:03 i Graviditet, Längtan,

Gick fint idag. Hjärtat slog på fint och allt var normalt. Precis under kurvan, men inom det normala på magmåtten. Så det känns också bra. Sockernivån var fin. Lite, lite lågt järnvärde. Så jag börjar med järntabletter idag. Vill egentligen inte, men va fasen, det viktiga är ju att nivåerna är som de ska! 

Hjärtljudet var förstås det bästa! Härligt att höra henne. Som 100 galopperande hästar lät vår lilla frökens hjärta därinne ❤️ Nu stirrar jag förtjust ner på magen som rör sig lite åt olika håll. 102 dagar kvar. Älskar att vi är nere på tvåsiffrigt alldeles, alldeles strax! 

Tidig morgon imorgon. Bröllop! 

Kommentarer

Postat av: Intesomvitänkt

Publicerad 2014-07-26 01:16:43

Skönt att allt såg bra ut :) Låg du precis under medelkurvan? Jag låg precis ovanför nedersta kurvan. Jag hoppas den visar att det går uppåt på nästa besök iaf.

Svar: Ja precis under mittenkurvan så att säga. Så länge det är inom det normala och sen följer sin egen kurva så är det nog jättebra tror jag! Men hoppas det går upp lite för dig så att det känns ännu bättre! :)
Anna

Postat av: Intesomvitänkt

Publicerad 2014-07-26 09:35:12

Ja precis! Viktigast är ju att man följer sin egen kurva. Får se nästa gång :) alltid ska man oroa sig över något!

Svar: Det är ju så. Känns som det livslånga oroandet började i samma stund som vi försökte få en bebis..nu ändras bara orosmomenten... Men tänk, nu tror jag faktiskt att det kommer gå bra, både för dig och mig! Fantastiskt med bebis i höst!!❤️
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela