dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

11 dagar (vecka 18, 17+4)

Publicerad 2014-06-02 13:27:08 i Graviditet,

11 dagar kvar till RUL. Däremellan firar vi bröllopsdag, kanske är lika bra att inte veta om något är fel då. Att vi får en härlig, lycklig och förväntansfull bröllopsdag. Men jag tror inte att något är fel, jag tror den växer och mår bra. Idag tror jag det iaf. Jag kan inte svara för hur det känns imorgon.Fasiken, känner mig så otacksam nu när jag går här och äntligen är gravid. Men oron kan liksom inte riktigt helt släppa. Iaf inte varje dag...

Kommentarer

Postat av: Tove

Publicerad 2014-06-02 22:45:48

Visst är det lätt att oroa sig! Och kanske speciellt efter att ha varit i vår situation! Där det uppenbarligen inte varit självklart att ens bli gravid! Så nu hoppas vi givetvis på att allt är precis som det ska!! Den lille trivs som fisken i vattnet!

Många kramar!

Svar: Bokstavligen -som fisken i vattnet! ;) tack och kram!
Anna

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-06-03 14:58:33

Åh så härligt med RUL snart :) jag längtar tills vi får ser vår :) och grattis på bröllopsdagen i förskott :) när är den? Vi har den 15:e :D

Svar: Ja verkligen! Tack, och grattis till er med! Vi har den 2:e, men firar nu på fredag :)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela