dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Familjelivsträff

Publicerad 2014-06-09 06:25:44 i Allmänt,

Var långt över förväntan. Jag menar inte att jag hade låga förväntningar men försökte ändå åka dit med inställningen att det kanske inte skulle klicka mellan oss in real life. Men det tyckte jag att det gjorde! Hade gärna suttit längre, men de tre timmar jag var kvar (hade annat en viss tid så jag var tvungen att röra på mig efter tre timmar..) fullkomligen flög förbi! Vi uppdaterade oss om läget, och det är ju lite extra roligt när man får en uppdatering face to face. Väldigt trevligt. Och vi hann prata om hur lustigt det är att det blev som det blev. Hur alla känner kring allt. Ja, det kändes självklart. Som att vi kände varandra väl! Och det gör vi ju också egentligen, även om det bara varit via chattande förut. 

Riktigt kul träff - SÅ glad att jag gick dit! 

Kommentarer

Postat av: sockernosen

Publicerad 2014-06-09 08:57:15

Alltid spännande med nätkontakter som man träffar IRL för första gången. Det är just det där att man egentligen känner varandra utan och innan - fast man aldrig har träffats. Härligt att det blev lyckat!

Svar: Ja det var verkligen spännande! Visste inte riktigt vad man skulle vänta sig.. Men verkligen kul att det blev så lyckat!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela