dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Grattis Sverige

Publicerad 2014-06-06 06:34:41 i Allmänt, Glädje, Graviditet, Längtan,

Grattis Sverige på din dag! Synd att vi inte har vett att fira det lite bättre. Som våra glada grannar i väst! De kan fira nationaldag de! 

Vi firar det genom att fira vår bröllopsdag, och årsdag, för de båda är nästintill samma dag. Så efter lunch åker vi mot en liten stad utanför Stockholm som vi båda älskar. Tar in på hotell och äter gott! Imorgon blir det min personliga favorit - hotellfrukosten! :) 

Vi firar även att vi inte firar den här dagen själva nästa år, idag är vi i vecka 19 (18+1) och 6 dagar till RUL. Eller ja, vi är ju inte själva iår heller. Inte riktigt. Dessutom gjorde sig bebisen påmind igår, vid inte mindre än två tillfällen. Fladdret i magen. Nu vet jag hur det känns. Jag tror iaf det... 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-06-06 06:49:40

Åh så mysigt att känna bebisen i magen :)

Svar: :) ja verkligen! OM det nu va det jag kände? Men jag tror det. Förstår "fladdret" som alla pratar om nu..;)
Anna

Postat av: ninni

Publicerad 2014-06-06 14:33:03

Åh va mysigt! Kommer ihåg de första rörelserna. Är du nyfiken på att känna mer så ska man dricka något sött/kallt och även testa att spela musik så kan man känna. Gör detta och ligg raklång på ryggen. Man kan även testa att ligga på magen. Då kan man känna också! :) det är ju super mysigt! :)

Svar: Åh, det ska jag göra! Tack för fina tips! :)
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela