dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Jaja

Publicerad 2014-06-10 18:35:19 i Glädje, Graviditet, Hopp, oro, Ångest,

Barnmorskan, fast inte "min" barnmorska - vi fick nöja oss med en stand-in ;), ombokad till fredag. Med andra ord några timmar efter rulet. Så nu får vi vackert vänta på riktiga livstecken till fredag. Känns lite jobbigt när vi var så inställda på mellantinget på onsdagen. Men vad är väl två dagar? Åtminstone är rulet på fredag morgon. Bara att vakna och gå dit! 

Shit. Tänk om det skiter sig nu? Det får det inte göra. Och tänk om allt ser fantastiskt bra ut?! Jag är så rädd och överförtjust på samma gång att jag känner mig lite utmattad av mig själv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela