dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

Nerv i kläm?

Publicerad 2014-06-14 08:38:21 i Glädje, Graviditet, Tacksamhet,

Imorse vaknade jag av en intensiv värk i den sidan av ryggslutet jag låg på. Sover nästan enbart på sidan nu för tiden. Kändes ungefär som jättestark växtvärk i ryggen. Så jag låg kvar och hoppades att det skulle försvinna. Det gjorde det inte. Gick upp, drack vatten och gick på toaletten och la mig igen - på den andra sidan. Då gjorde det inte ont längre. Skumt. Måste nästan ha varit något som hamnade i kläm. Hade lite extra ont i den sidan foglossningswise igår eftermiddag/kväll. Hängde ihop kan jag tro? Alla dessa krämpor..;) 

Idag blir det fullt ös. Dels med min vän som är tvåbarnsmor. Dels med planering inför ett viktigt och roligt event inom kort! Älskar att genuint må bra över att vara hemma hos mina vänner med barn. Varit en lång tid när jag inte orkat det. Iaf inte vissa. Nu känner jag bara glädje. Jag har ju vår lilla skatt alldeles, alldeles nära jag med! ❤️


Kommentarer

Postat av: Tove

Publicerad 2014-06-14 12:40:34

Det där är så sant! När man är mitt upp i "vår" situation så blir man inte glad någonstans när man hör om andra som väntar barn! Men när man själv är gravid, så blir man, som du säger, genuint glad tillsammans med dem! Så som det ska vara!
Så härligt att allt gick bra på ultraljudet! Och så härligt att få se henne!

Många varma kramar,
Tove

Svar: Ja så är det. Och det får lov att vara ok att känna så. Jag accepterade till slut att jag kände så. Tack, ja det var underbart att få se henne! Kramar!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela