dujaghanvi.blogg.se

Ofrivillig barnlöshet, PCO, missfall, IVF, graviditet och slutligen livet som mamma.

22-23 dagar

Publicerad 2014-03-06 11:02:53 i Hopp, IVF,

22-23 dagar sedan befruktningen. Det betyder att hjärtat borde börja slå idag eller imorgon fredag. Lilla embryot, jobba på! Låt hjärtat börja slå, och fortsätta så, slå starkare och starkare! 
 
Fortsatt ont i brösten. Hade en liten illamåendeattack igår - vilket jag välkomnar med öppna armar. Det sticker lite i nedre delen av magen, vilket jag också välkomnar med öppna armar. Varenda lilla antydan till en graviditet är fantastiska nyheter. Men fortfarande inte känt av de där distinkta dragningarna. Jag hoppas att det var tecken på en "dålig" graviditet sist, och att jag ska vara glad för att jag inte känt av det nu! 
 
Och jag känner att livet blir lite lättare när solen glittrar i vattnet på promenaden! (och bilden förblir liggandes, för den vill inte göra som jag säger, och jag är extremt oteknisk).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela